9.1.11

Κυριακή στο Αττικό Πάρκο

Έχω επισκεφθεί το Αττικό Πάρκο 3-4 φορές και κάθε φορά εχω την ευκαιρία να δω κάτι διαφορετικό. Αυτή τη φορά ήταν το "Δελφινάριο".
So far I've visited Attica Park 3 or 4 times and every time I have the chance to see something new. This time it was the "Dolphinarium".






...αλλά και η οικογένεια των μακάκων, η οποία μας προσέφερε 3 τόμους κοινωνιολογικής ανάλυσης μέσα σε 15 λεπτά!

...as well as the macacus family, which offered 3 volumes of sociological analysis in 15 minutes!



8 σχόλια:

Unknown είπε...

Ουάου! Κι εγώ έχω πάει δυο φορές, και μόλις μου υπέδειξες ότι πρέπει να πάω και τρίτη!

An-Lu είπε...

Θα πας και 4η! Ετοιμαζουν Dinosaurarium!

δεσποιναριον είπε...

Μα που αλλου θα πηγαινε μια γοργονα! Φιλακια!

An-Lu είπε...

@ despoinarion
Ακριβως! Που αλλου;

ZouZouna είπε...

Εγώ πάλι, βρίσκω πως είναι πολύ μακριά... ποιός οδηγεί... ποιός περπατά...
Τα είδαμε στα νειάτα μας, όξω και μέσα.... Ενώ εσείς μικρά παιδιά, πρέπει να μαθαίνετε!!!!

χι χι χι !!!

Φιλί Αθηναϊκό! !!!

KitsosMitsos είπε...

Θα το σκεφτώ κάποια στιγμή! Ίδωμεν.

ellinida είπε...

Δεν μ' αρέσει να βλέπω φυλακισμένα δελφινάκια γμτ.

An-Lu είπε...

@zoyzoy
Μια ιδεα ειναι ολα!

@ ΚιτσοΜητσε
Ε, δεν ειπαμε να πας και αυριο!

@ φιλενας
Θα τα προτιμουσες δηλητηριασμενα ή παγιδευμενα σε δίχτυα;