27.4.07

Παρασκευή κοντή γιορτή!-TGIF again!


Ναι! Παρασκευή επιτέλους! ΤΟ Σ-Κ είναι προ των πυλών και με εξαίρεση τη Δευτέρα, θα συνεχιστεί ΚΑΙ την Τρίτη! Η εβδομάδα που τελειώνει είχε πολλά καινούργια πράγματα, από το "εργασιακό ατύχημα" και το νέο μου ωράριο, μέχρι τον 4ο κύκλο του "24" (αχ βρε Αρτούλα τι μου έκανες!). Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας για περαστικά και για να μη νομίσετε ότι παραμελλώ την υγεία μου, ιδού τα "μαξιλαράκια" σε πληκτρολόγιο και ποντίκι, καθώς και η αλοιφή. Ελπίζω να επανέλεθει στα καλά του πιό σύντομα απ΄ότι την προηγούμενη φορά. Αυτά για τώρα, σας εύχομαι ένα υπέροχο και ξεκούραστο Σου-Κου!

Yes! it is Friday! Weekend looms ahead and with the short break of Monday, it will continue on Tuesday! This week had many "novelties" from the occupational accident, the new work schedule, as well as the 4th season of "24" (Jack Bauer rulzzzzzzzz!). Thank you all for your wishes, you can see how I deal with it at the monent! Extra keyboars and mouse support and Arnica cream. I hope I'll get over it sooner than I did last time. That's all for now, have a wonderful and relaxing weekend!




ΥΓ Η ψιψίνα αποτελεί τυπικό δείγμα κρατικοδίαιτης γαλής!

PS The cat happens to be a typical specimen of state-fed feline!

17 σχόλια:

Stavros Katsaris είπε...

Σεφτέ θα κάνω?

Καλά εγώ πως τα καταφέρνω και όταν όλος ο κόσμος κάθεται εγώ πνίγομαι στη δουλειά?
Δεν μπόρεσα ποτέ να το καταλάβω!

Τέλος πάντως ας μην είμαι γκρινιάρης!

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!!!!

zouri1 είπε...

καλα να περασεις

Mogwai είπε...

ωχ το 24? παει το ΠΣΚΤ τοτε :)

patsiouri είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο και βάλε τα γατάκια να φάνε τα ποντικάκια να μή σε κουράζουν!

Ανώνυμος είπε...

Το Σ-Κ είναι και για βόλτες! Όχι μόνο για τον Τζακ!:Ρ Περαστικούλια και γρήγορα! ;)

Artanis είπε...

Ναι, καλά, εγώ φταίω;;;;
Τέλειωνε! Ακόμα στην τέταρτη είσαι;;;
:-D
Περαστικούλια, γοργονίτσα μου!

Ανώνυμος είπε...

Καλό ΣΚ!

CGP είπε...

Περαστικά. Αλλά μακριά από πληκτρολόγιο.

Agobooks είπε...

Περαστικα Γοργονα μου και καλα να περάσεις.

allmylife είπε...

μεγειά τα μαξιλαράκια!
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!
(από τον Λέοντα τον Μπιλλ και όοολες τις γάτες)
και να θυμάσαι να βγάζεις τον νάρθηκα το βράδυ από το χεράκι σου.
Σε φιλώ πολύ.

An-Lu είπε...

@ σταύρο
Μα δουλειά είναι αυτή που διάλεξες ;-)

@ ζουράκο
Θα το παλέψω!

@ μογκουάϊ
Δε νομίζω, έχουμε δεί ήδη τις 12 πρώτες ώρες!

@ πατς
;-)

@ ρένι
Ότι μπορούμε κάνουμε! Βγές κι εσύ με το βαφτιστήρι μου!

@ αρτούλα
Εσύ φταίς που κολλήσαμε τζακμαπουερίτιδα! Μη μας αγχώνεις κι από πάνω ;-)

@ εβελίνα
Ομοίως!

@ cgp
Όσο μπορώ...εξάρτηση είναι κι αυτή βλέπεις!

@ ν. αγκο
Ευχαριστώ σουμ!

@ όλη μου η ζωή
Πότε τον βγάζω, πότε τον κρατώ. Ευχαριστώ για τις ευχές!

tassoula είπε...

Σαββατοκύριακο παρέα με τον Μπάουερ??Μια χαρά σε βρίσκω!!Περαστικά!!

Кроткая είπε...

Περαστικά Γοργονάκι και να προσέχεις το χεράκι, ε!!
Γιατί δεν κάνεις κινησιοθεραπεία;Εμένα με είχε βοηθήσει πολύ!

UrbanTulip είπε...

Α τώρα διάβασα για τενοντίτιδα! Περαστικά σου και καλό υπόλοιπο Σ.Κ!

Unknown είπε...

Μμμμ ωραίο το 24... Πορωτικό...

Κάλεσε βρε παιδί μου κόσμο καμιά μέρα... κάλεσε και τον σάντος που σε εκτιμάει ιδιαίρτερα, αν και οφείλω να ομολογήσω ότι΄μάλλον έχει δουλειές αυτές τις μέρες και απέχει του μπλόγκινγ :ppp

Ανώνυμος είπε...

Και τώρα που τέλειωσε το Σ-Κ, να ευχηθώ Καλή βδομάδα και περαστικά!!

An-Lu είπε...

@ tassoula
Εντάξει...κάναμε και άλλα πράγματα, όχι μόνο Τζάκ!

@ κροτ
Κάνω μασαζοθεραπεία! Κάτι είναι κι αυτό!

@ αστική τουλίπα
Ελπίζω να πέρασες κι εσύ καλό Σ-Κ!

@ νταρθ
Σιγά-σιγά βρε! Κάποιους τους φοβίζουν οι αποστάσεις ξέρεις, μην κοιτάς εμάς τους θαρραλέους αποκεντρωμένους!

@ στεφάκι
Σε αυχαριστώ τα μάλα!