15.12.06

TGIF

...όχι τη γνωστή αλυσίδα εστίασης αλλά το Thank God It's Friday, το οποίο αναφωνώ μόλις ανοίξω τα ματάκια μου κάθε, μα κάθε Παρασκευή χαράματα!
Τι έχει προκύψει τις τελευταίες μέρες:
- Τριήμερο εορταστικών εκδηλώσεων, με αλόγιστη αγορά βιβλίων και ηλεκτρονικών γκατζετακίων, καθώς και "φαγητού έξω" (εκείνες οι φακές της μανούλας μου, ακόμα περιμένουν!) και μετά και άνευ παρέας...
- Αρχόμενη αγοραφοβία καθώς οι πλατφόρμες του μετρό τιγκάρουν τόσο πολύ από τον κόσμο, που νομίζεις ότι θα ξεχειλώσουν οι στοές σαν σακάκια υπέρβαρων ατόμων...
- Μπήκε αργά χθες το βράδι (προφανώς για να μην εξαφανιστεί πάραυτα) το κουτσουρεμένο "δώρο"/13ος/τρυποβούλωμα/αχαχαχ!
- Προσπαθώ να κανονίσω πρόγραμμα συναντήσεων με φίλους από το εξωτερικό αλλά και το εσωτερικό! Να πω πόσους θα πρωτοπρολάβουμε!
- Άλλη μία εβδομάδα δουλειά και μετά θα κάαααθομαι μέχρι το 2007!

Έκανα και το κουιζάκι που πρότεινε η Τασούλα και...







Which Peanuts Character are You?




You are Rerun!
Take this quiz!









Quizilla
Join
Make A Quiz


18 σχόλια:

Chrisa είπε...

Άντε λίγο ακόμα και μετά ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!!!!!!!!!

tassoula είπε...

Πολύ θα κάτσεις..:))
Να κανονίσουμε να βρεθούμε με το νέο έτος όπως τα βλέπω???

tassoula είπε...

KAΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

An-Lu είπε...

@ χρύσα
ΝΑΙΙΙΙΙΙΙ!!!!

@ τασούλα Χ2
Μια εργάσιμη εβδομάδα αλλά κάπου 10 πραγματικές μερούλες! Δεν θα τα πούμε τότε;

Ανώνυμος είπε...

ααααα και εγω την αλλη εβδομαδα και μετα κααααααααααααααθομαι...χαχαχαχα υπομονη υπομονη γοργονακι:)

Ανώνυμος είπε...

Καλό καθισιόοοοοο!!!!!!!;)
(Την αλόγιστη αγορά βιβλίων-και cdακίων στην περίπτωσή μου-την επιθυμώ τρελά!!)

Trilian είπε...

αχ ναι και εγω αλλη μια εβδομαδα και μεταααααα.... happy new year!!!

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

κιεγωωωωωωωωω
την άλλη βδομαδααααα-22 στοπ-
αλλά μέχρι τοτε τρέξιμο λόγω της γιορτήσ στις 20
(60 πιτσιρίκια ....)

Σταυρούλα είπε...

Μπράβο, μπράβο, κούκλα μου! Για τα γκατζετάκι λέω ;) Κι εγώ μια βδομαδούλα και μετά διακοπές! Γιούπιιιι!

ellinida είπε...

Να με βάλετε στην λίστα των συναντήσεων διότι σας πεθύμησα κυρία μου .
σμακ

Artanis είπε...

Χρόνια πολλά για την γιορτή σου, γοργόνα μου και καλές τρελές αγορές!!!!
Άντε, θα κρεπαλιάσεις πάλι!

An-Lu είπε...

@ julia
Ακριβώς! Υπομονή!

@ εβελίνα
Εχ! Η κάθε μια με τις αδυναμίες της!

@ τρίλιαν
Άντε και την φάγαμε! 1 εβδομάς είναι η άτιμη!

@ σέβα
60;;;;; Ωχ-ωχ-ωχ!

@ ρενατούκι
Αμήν λέγω υμίν!

@ φιλενάς
Αντε ντε!


@ αρτάνις
Ναι, πως! Με στην κραιπάλη βουτηγμένη είμαι!

Ανώνυμος είπε...

Πέρασα να πω μια καλησπέρα πριν πάω για ύπνο. Σήμερα γύρισα και κάνω την χλαρωτική βόλτα από τα blogs. Χρόνια πολλά και για την ονομαστική εορτή. Τα λέμε

Ανώνυμος είπε...

Θα ηθελα να ειμαι αυτες τις μερες στην Αθηνα και να βλεπω φιλους , να τριγυρνω στα μαγαζια , να αγοραζω βιβλια και δισκους . να χαζευω .

Να περασεις καλα γοργονακι μαζι με την οικογενεια σου και τους αγαπημενους σου



Ιωαννα

An-Lu είπε...

@ σο φαρ
Ευχαριστούμε και τα λέμε ;-)

@ τζο άννα
Ομοίως κούκλα μου! Ομοίως!

Ανώνυμος είπε...

άντε...
κοντεύουμε!

Για την αγοραφοβία - έλα σε μένα..

Περαστικούλια σας!!!!

An-Lu είπε...

@ lila
Ασε....θέλω να αγοράσω ένα-δυό πραγματακια από τον αγαπημένο δρόμο του Μάνου και το σκέφτομαι...

AVRA είπε...

καλημερα,
βγηκα σε αδεια , περασα χαλια, επεστρεψα...ελπιζω η δικη σου να ειναι πραγματικη χαλαρωση!

Μου λειψατε!