11.12.06

Το πρωινό μιας γοργόνας- Mermaid's morning

Ομολογώ ταπεινά πως πρώτα ανάβω την τιβί και μετά την καφετιέρα!
I humbly admit that I turn on the TV first and then the coffee machine!

Πίνω τον καφέ μου χαζεύοντας και τον "γκάρφιλντ" από την μπαλκονόπορτα...

I sip my coffee staring at "garfield" through the balcony door....

και αν έχει καλό καιρό, βγαίνω έξω να χαζέψω ακόμα πιο πολύ τη θέα...

and if the weather permits, I get outside to stare at the view for a little longer...
Κάπως έτσι μαζεύω δυνάμεις για να αντιμετωπίσω την εργασιακή εβδομάδα...

That's how I gather some strength to face the working week...

38 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ouaou!
polu omorfi 8ea!
pou meneis?

Stratos.

Ανώνυμος είπε...

Καλή σου μέρα γοργονίτσα και καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

liodara είπε...

Καλημέρα......μία απ΄τα ίδια με την τηλεόραση...έμμονη ιδέα έχει γίνει νομίζω....Αλήθεια που μένεις και έχεις την υπέροχη αυτήη θέα?

enteka είπε...

wow!
(καλή βδομάδα)

Ανώνυμος είπε...

με τέτοια θέα, θα σε μισήσει το μπλογκολήνιο!! ;)))

An-Lu είπε...

@ ανώνυμε/στράτο
Στο γοργονολίμανο...τρίτο ιστίο δεξιά!

@ εβίτα
Ομοίως ;-)

@ λιοντάρα
Βλ. ανωτέρω, στο γοργονολίμανο!

@ 11
Ομοίως!

@ ντεντέντ
Με μισεί ήδη!
Αφήστε τα μίση και πιάστε κανά ΚΤΕΛ να έρθετε κατα δω!

Ανώνυμος είπε...

Όταν έχεις να κάνεις με θάλασσα,πως να μην ξεκινάει υπέροχα η μέρα σου;;;
Φιλιά*

YO!Reeka's είπε...

κοίτα θέα.... ζηλεύω!

kotosalata είπε...

Θέλω και εγώ!!!
Καλή εβδομάδα!

An-Lu είπε...

@ evelina
Η συνέχεια είναι λίγο πιό κοπιαστική, γιαυτό χρειάζεται να παίρνω δυνάμεις!

@ τζελάκο
Μη ζηλεύεις...έλα κατά δω!

@ κοτοσαλάτα
Καλή σου εβδομάδα!

Μαύρος Γάτος είπε...

Γοργονίτσα μην τον πολυκοιτάς το πορτοκαλόγατο γιατί θα του΄φάω τα μουστάκια!

¨Ασε που θα το νιαουρίσω και στον Λατβέριο να τον κάνει μαρμελάδα πορτοκάλι τον παλιοτεμπελη ψαροταβερνόγατο που μουιάζεται μέρα μεσημέρι στα κεραμίδια...

(πολύ Ζηλιάρης γάτος βγήκα τελικά Σ;)

Καλή βδομάδα!!!

Chrisa είπε...

An-lu μου θα το ξαναπώ... μένεις σε υπέροχη περιοχή... μόνο που έχεις επαφή με την θάλασσα φτάνει!!! Και εσύ και η Ελληνίδα είστε πολύ τυχερές!!!

Dormammu είπε...

Φαντάζομαι πως ακούω τον ήχο της θάλασσας.

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο.

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο μπλογκ
Nice blog

Ho ho ho

Sophia είπε...

Εγώ πάλι, πρώτα ίντερνετ (για ραδιόφωνο) και μετά καφές!! Όσο για την θέα, απολαμβάνω μια παρόμοια (minus τον Garfield, και καμιά φορά plus καμιά ξεχασμένη αλεπού) τα Σαββατοκύριακα!!!
;-D

Σταυρούλα είπε...

Αφέονταί σου αι αμαρτίες, τέκνον μου! :))
Κι εγώ πέρσι άνοιγα την τηλεόραση για να καλοξυπνήσω μέχρι να ντυθώ . Δυστυχώς τέτοια ωραία θέα δεν είχα. Το μόνο που κοίταζα-τέτοια εποχή- πέραν της ομίχλης είναι αν χιόνισε στα βουνά!
Πότε θα το δούμε εντέλει το γοργολίμανο?

allmylife είπε...

ζήλεψα - ζήλεψα - ζήλεψα!!!!!
:)

Ανώνυμος είπε...

Απίστευτη θέα!!!!!

Δεν θα πήγαινα ποτέ στη δουλειά μετά από αυτές τις εικόνες......


Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

Θελω και εγω θάλασσαααααααααααααααααα ;(:(:(:(:(:(

tassoula είπε...

Και εγω τα ίδια!!Πρώτα tv μετά καφές.Τον πίνω στο πόδι γιατι έχει ξυπνήσει ο σβούρας στο ενδιάμεσο..Καλή εβδομάδα!!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ θα μείνω στη θέα! Και για μένα μεγάλη υπόθεση! Είναι ανάσα χαράς η όμορφη θέα το πρωί! Εμείς αντικρύζουμε θάλασσα...! Άλλη αίσθηση, μαγεία, γαλήνη, δύναμη!
Καλό βράδυ

Agobooks είπε...

Θελω κι εγω θαλασσααααααααααα! Θελω κι εγω γατααααααααααααααααα! Θελω κι εγω ταβερνααααααααααααααααα!

An-Lu είπε...

@ Μαυρογατούλη
Μα γιατί ζηλεύεις;;; Δε φτάνει που τον γαβγίζει η Τσάκι συνεχώς και αδιαλλείπτως;-)

@ Χρύσα
Είμαστε-είμαστε! Η ελληνίς ακόμα πιο πολύ διότι δεν φεύγει από εκεί! Εγώ όμως...σνιφφφ!

@ ντορμ
Υπάρχει κάτι καλύτερο! Η ήρεμη επιφάνεια και η ησυχία της ομίχλης τα πρωινά!

@ ρενάτα
Έλα μου ντε! Πότε;

@ allmylife
σμουτς-σμουτς-σμουτς! ;-))

@ σταύρο
Ούτε κι εγώ έχω πολύ όρεξη να τις αποχωριστώ αυτές τις εικόνες!


@ julia
Σμουτς-σπλάςςςςςςς! ;-)

@ τασούλα
Καλή βδομάδα σας!


@ ηλιαχτίδα
Όντως!!!!
Φιλιά!

@ νίκο
Για θάλασσα κάτι μπορούμε να κάνουμε, για γάτα και ταβέρνα, δεν δυνάμεθα! ;-)))

ralou είπε...

Χτες το Ιντερνετ ήταν παγιδευμένο στα νύχια της dial up γραμμής μου.
Σήμερα, αποχαιρέτησα την morgana και στεναχωρήθηκα, αλλά ααα, μια ματιά στις δύο από τις τρεις φωτό σου μου έφτιαξαν το κέφι.
Λεω να κολλήσω στο απέναντι ντουβάρι μια μεγέθυνση της τελευταίας για να παίρνω μάτι.
Ουφ!
Δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα.
Οχι τίποτα άλλομ αλλά εχω και άδεια!

tassoula είπε...

Ωραίο το χειμωνιάτικο look!!

Unknown είπε...

E μια απ' τα ίδια, τί νομίζεις...

(Αν και η TV είναι που σηκώνει και τα πρώτα νεύρα εδώ που τα λέμε...)

An-Lu είπε...

@ ραλούκα
Αφού έχεις άδεια...εκείνον το καφεδάκο πότε θα το πιούμε;;;

@ τασούλα
Μερσί!

@ νταρθ
Εμένα, ειδικά οι εικονιζόμενοι τύποι, μου τη φτιάχνουν! Βίτσιο; Ίσως!

allmylife είπε...

ελάτε παρακαλώ στο μπλόγκ μου "συμπεθέρα"
:))))

Trilian είπε...

Μια χαρα την βρίσκω την αρχή σου… εγω βλέπω την μπουγαδα της απεναντι…

An-Lu είπε...

@ allamylife
Πέρασα-πέρασα! Σμουτς!

@ τρίλιαν
Τη μπουγάδα εύκολα την εγκατλείπεις για τη δουλειά....αυτό το θαύμα όμως;

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

..κιεγω με
παπαδακη ξεκινω ..θεα δυστυχως δεν εχω θαλασσα εδω .. ...γατες ομως μπολικες στην γειτονιά .....παω σχολειο
καιεκει ευτυχως εχω θεα θαλασσα και εναν παλιό ανεμομυλο ..

Zooman είπε...

Σα να έχουμε αντιθετα πρωϊνά...
Βλέπω βουνά δεν βλέπω θάλασσα, βλέπω κήπους και γήπεδακι μπάσκετ και δεν βλέπω ταβέρνα, ακούω πουλάκια και δεν βλέπω γάτες!
Και βλέπω την τηλεόραση μα δεν την ανάβω!!!!!!
Βy the way, ξερετε τι αυτοκίνητο έχει ο εξ'αριστερων (οπως τους βλέπεις) πρωϊνος δημοσιογράφος???

tzo είπε...

Μη σου πω τι βλέπω εγώ το πρωί! Πάντως ούτε tv ανοίγω ούτε καφετιέρα!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα
Πρώτη φωτογραφία. Μού άρεσε το "παιχνίδι" της λεζάντας: "για το επίδομα τω(ν) 7:48" Προφανώς 7:49 υπάρχει άλλο επίδομα:-)
Στηριζόμενος στην δεύτερη φωτογραφία, η τρίτη είναι ο "Ράφτης" από την μεριά του Αυλακιού/Αγιά-Μαρίνας;
Μάλλον τον Αύγουστο είχαμε εντυπωσιασθεί από την ίδια ομίχλη από άλλη γωνία.

Ανώνυμος είπε...

hehehe gia ora epsaxna na vro ton garfield ! epitelous ton vrika :)
poli orea fenete i gitonia su!

An-Lu είπε...

@ seva
Με Παπαδάκη; Tres banal ma fille!
;-) Τουλάχιστον έχεις καλήθέα στη δουλειά!

@ ζούμαν
Ή τζιπούρα ή Mini φαντάζομαι!

@ allitnil
Καλά, και πως ξεκινάς το πρωί;

@ ντροπαλός
Μπράβο!!! Όλα τα βρήκες!!!!

@ ψιψινέλ
Ναι, μας είχε γυρίσει την πλάτη το πονηρόγατο!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Με τέτοια θέα, παίρνεις δυνάμεις για ολόκληρο εργασιακό χρόνο, An-Lu... Ζηλεύουμε όλοι για ό,τι μπορείς να ντικρύζεις κάθε πρωί!
Θάρθει, όμως, ελπίζω, η μέρα, που θα αποσυρθώ κι εγώ και θα μπορώ να απολαύσω αντίστοιχα τοπία, όπου αισθάνεται η ψυχή στο σπίτι της - έστω κι αν τότε δεν θα τα χρειάζομαι πια για να παίρνω δυνάμεις να δουλέψω, αλλά απλώς να ζήσω κι άλλο...

An-Lu είπε...

@ αστρεοειδά μου
Οι δυνάμεις "καίγονται" εύκολα γιαυτό χρειάζονται καθημερινό refill...