12.10.09

Baku from high spot...


Shot from the 17th floor terrace of ISR Plaza

10 σχόλια:

δεσποιναριον είπε...

Που ανεβηκες χαρα μου; Πολυ ομορφα!

lemon είπε...

(Άσχετο: μα τι υπέροχη γοργόνα!!)
:)

Σοφία είπε...

Έχει πολύ τσιμέντο το Baku τελικά.

Η γοργόνα μ' αρέσει κι εμένα!

An-Lu είπε...

@ δεσποινάριον
Σε ένα από τα ψηλά κτίρια του κέντρου της πόλης.
@ λέμον
Του Μπόστ. Άργησα, αλλά τη βρήκα!
@ σοφία
Σαν την Αθήνα πουθενά τσιμέντο-wise!

So_Far είπε...

ΛΑτρεύουν τις 'βαριές' κατασκευές πάντως, διαπιστωμένο !

An-Lu είπε...

@ so far
Ε, ναι! Κληρονομιά του σοβιετικού μπαρόκ!

patsiouri είπε...

Σαν την Αθήνα πουθενά, με προλάβατε!!!!!

Suspect είπε...

ωραιες φωτογραφιες! :)

ellinida είπε...

Από ψηλά βέβαια δεν φαίνονται τα άσχημα αλλά πολύ μπετόν βρε παιδί μου.

Damsel in Stress είπε...

Αααχ, ένα από τα ωραιότερα απογεύματα της ζωής μου. Γράψε κι αυτή την ημερομηνία στη λίστα Ανζελίκ.

Υ.Γ.: Και δεν έχω κι εγγόνια να τους πω "Ήμουν και γω εκεί" .. φτου!