4.4.08

Σουρεαλιστικές ερωτήσεις...

Από το Σταύρο και την Τασούλα έχω την κάτωθι πρόκληση:
Στην έκθεση "Φαντασία της πραγματικότητας" 2 χρόνια πριν μοιράστηκε ένα ερωτηματολόγιο από την Υπερρεαλιστική Ομάδα Αθήνας, αυτό που καλούμαι να απαντήσω.



Ο πίναξ φυσικά είναι του Νταλί


1)Γιατί κλαις;


Κάνει καλό στο δέρμα.

2)Γιατί δεν κλαις;

Γιατί έτσι!

3)Που είναι ο βάλτος;


Όπου είναι βαλτός

4)Ποιός και που είναι ο δεσμοφύλακας?

Ο φοβισμένος είναι δεσμοφύλακας του εαυτού του στο κελί των εμμονών του.


5)Που συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο?
Εκεί που δεν την περιμένεις

6)Περιφρονείς κάτι?
Τους ηλιθίους και τους ΚΑΦΕΛΛΟΥΣ

7)Θα ερωτευόσουν για πάντα?
Φυσικά!!!..
Ένα πάντα!

8)Γιατί πουλιούνται τα "έργα τέχνης"?

Σε κάτι πρέπει να χρησιμεύσουν, κατά προτίμηση στην επιβίωση εκείνων που τα παράγουν

9)Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά στην παραπάνω ερώτηση?

Γιατί; Για να κρυώσει;

10)Do you remember revolution?

Νο, should I?

11)Θα ανέβαινες σ'ένα βουνό,αν το επέβαλε το ωροσκόπιο σου?


Ίσως, μην ξεχνάτε ότι είμαι αναποφάσιστο ζώδιο!

12)Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ΄τον πάγο?

Δεν θα ήταν άσχημη ιδέα αν και το τζάμι παραήταν αιχμηρό


13)Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι ?

Όχι βέβαια...μόνο στα rollercoasters κλείνω τα μάτια...για όλα τα άλλα...τα κρατώ ανοιχτά.

14)Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, εάν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε από το νόμο?


Η πέτρα του θανάτου κυλάει όλες τις ώρες κι εγώ είμαι ανεύθυνη σύμφωνα με το νόμο!

15.........


Μαντζουράνα στο κατώφλι και σε δάγκωνε στο σβέρκο γάιδαρος στα κεραμίδια. Σε κάλυψα;

16) Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ'την αρχή μέρι το τέλος την οδό Αχαρνών, αν γνωρίζετε οτι ποτέ δεν θα σας συλλάβουν?


Γιατί να με συλλάβουν; Αφού υπάρχει η Συγγρού (ή έχω χάσει την επαφή με την πραγματικότητα;)

17)Θα σκότωνες τον Μπους,αν σου χάριζα 10 λαχταριστά εκλέρ?


Όχι, αλλά θα του έδινα σοκολατάκια με λικέρ για να αυτοκτονήσει από τύψεις που υπέκυψε στο αλκοόλ!


18)Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια,αν έβλεπες μέσα τους τα αστέρια?

Οχι διότι επισκέπτομαι τακτικά τον οδοντογιατρό μου και τα αστέρια τα προτιμώ στον ουρανό


19)Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος?

Σίγουρα, φτάνει να μην ήταν ξερό


Απαντάει όποιoς δεν βαριέται ;-)

10 σχόλια:

tassoula είπε...

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ:)))))))))))))))))
Η απάντηση στο 17 όλα τα λεφτά!!!
Καλό σας σαββατοκύριακο!!

roula karamitrou είπε...

17,17 καιγια μένα an-lu. Εκλεράκια με λικέρ, το μπούστη!
Ξέφυγα η Ρούλα...ξαναπέρνω το κόσμιό μου και καληνυχτώ σε:)

Dr_MAD είπε...

αυτό θα πει σουρρεάλ!

εγώ θα ψηφίσω 19. γιατί κι εγώ είμαι της φιλοσοφίας του "μπλουμ"

KitsosMitsos είπε...

Ερωτήσεις και απαντήσεις. Ενδιαφέρον παιχνίδι!
Καλησπέρα.

Alexis B είπε...

Εκλεράκια?????
Μπά, για μιά σοκολατόπιτα όμως!!!!!

Unknown είπε...

Μπουαχαχαχαχαχαχα

Γούστα είπ' ο πίθηκος κι έφαγε το σαπούνι ;)

diastimata είπε...

1, Γιατί περνάω κατάθλιψη
2. Γιατί μου πέρασε η κατάθλιψη.
3. Κάτω από τα μυστικά
4. Ο Γιώργος, έξω από την πόρτα μου
5. Στο μυαλό μου
6. Την περιφρόνηση
7. Μακάρι
8. Για να ζήσει ο τεχνίτης
9. Όπως νομίζεις...
10.Ματριξ, ρεβολούσιον;
11.Αν έχει τελεφερίκ
12.Όχι
13.Ναι
14.Όχι
15.,,,,,,,
16.Ναι
17.Κάνε τα εκλέρ μπαμπάδες... Ή κανταϊφάκια
18. Όχι
19. Όχι. Είναι ψηλά.

Suspect είπε...

οταν ο σαλβαντορ νταλι συναντησε την αν λου!!!

:)

Kwlogria είπε...

Να κι ένας άνθρωπος που απαντάει σοβαρά!! Εύγε παιδάκι μου!!! :)))))

Rodia είπε...

Κατι τετοιο επαιξα προσφατα, δε θυμαμαι ποιος με καλεσε...
Στο "ουρλιαζοντας" νομιζω το ανεβασα, δες το!
Τωρα, μια και σου αρεσουν γοργονιτσα μου τα παιχνιδκια, ελα να δεις σε ποιο εισαι καλεσμενη!:-)
(σε λιγο ανεβαινει στο "μιξερ-Στοπ")