5.3.08

Η "ανάποδη" γοργόνα...

Φαίνεται πως έχω κάποια καρμική σχέση με τις αλεπούδες, διότι αυτή τη φορά με προσκάλεσε η αλεπουδίτσα να εκθέσω τα ελαττώματά μου! 7 μπορεί να μην βγαίνουν αλλά κάτι θα βγει...

1) Βρίζω συνεχώς και αδιαλείπτως όταν οδηγώ. Οι λόγοι προφανείς και συνήθως έχουν να κάνουν με με αλλαγές λωρίδας των μπροστινών μου χωρίς να ανάψουν προειδοποιητικό φλασάκι (βέβαια η αφεντιά μου μετά από 20 χρόνια στο τιμόνι, μυρίζει νύχια και τους αντιλαμβάνεται πριν αλλάξουν, αλλά το βρισίδι δεν το γλυτώνουν!) Η δε εξομολόγηση της μπλογκοφίλης Σίλιας, μου έδωσε και ιδέες για πρωτότυπες βρισιές και κατάρες! (Παρεμπιτόντως, το αρσενικό του "κότα" ΔΕΝ είναι κόκορας όπως στη ζωολογία, αλλά "κότος", για να ξέρουμε και τι βρίζουμε ;-)

2) Είμαι αναβλητική, ειδικά όταν πρόκειται για αποφάσεις με μεγάλο συναισθηματικό κόστος, για τις οποίες δεν είναι πάντα ξεκάθαρο το τι πρέπει να γίνει. Συνήθως τις αφήνω να "σιτέψουν" και μ αυτό τον τρόπο, κατά 90% οι καταστάσεις εξομαλύνονται από μόνες τους. Πολλοί μπορεί να πιστεύουν ότι αυτό είναι απόρροια της περίφημης τεμπελιάς μου, όμως πρόκειται για συνειδητή στάση ζωής. Αντίθετα, όταν πρόκειται για συγκεκριμένο πρόβλημα με ξεκάθαρο τρόπο δράσης για την επίλυσή του, το ξεμπερδεύω στο πατ-κιουτ.

3) Σιχαίνομαι τους καυγάδες. Ακόμα κι αν έχω δίκιο, ακόμα κι αν διαθέτω ΤΟ οπλοστάσιο των επιχειρημάτων, προτιμώ να "χάσω" παρά να καυγαδίσω. Μπορεί να μπήξω φωνή και να νευριάσω αλλά ΑΔΥΝΑΤΩ να καυγαδίσω (γεγονός που κάνει άτομα που ξύνουν να νύχια τους για καυγά να τσαντίζονται ακόμα περισσότερο μαζί μου, αλλά τι να κάνουμε!). Μάλλον είναι μια μορφή παθητικής αντίστασης που έχω αναπτύξει.

4) (updated, thanks to zouri) ΔΕΝ είμαι τελειοθήρας αλλά ακριβώς το αντίθετο! Όσα πάνε κι όσα έρθουν είμαι, εκτός αν περνάει από την ουρά μου να κάνω κάτι ;-)
5-6-7) Αδυνατώ να βρω! Αν βρείτε εσείς, μου λέτε, έτσι;!


Το μπαλάκι σε όποιον γουστάρει κι αγαπά!

20 σχόλια:

zouri1 είπε...

συνηθως λενε,α,ειμαι και πολυ τελειομανης.

Dr_MAD είπε...

Τι γλυκούλια τα μικρά από δίπλα -->

Οσο για το ότι βρίζεις στο δρόμο, ελπίζω ποτέ να μη συναντηθούμε. Βρίζω εξίσου απαίσια. Ειδικά όταν πρόκειται για γυναίκα (ντρέπομαι που το λέω, αλλά όταν έρθει η ώρα δε μπορώ να το κρατήσω γμτ). Θα πρέπει να δω ψυχολόγο μάλλον...

Σταυρούλα είπε...

Στα δυο πρώτα μέσα κι εγώ! ;) Μιλάμε για χοντρή βρισιά μετά μούντζας όσο περνάει ο καιρός!

Μια χαρά σε βρίσκω, κούκλα μου! :)

Кроткая είπε...

ε, καλά, και ποιος δε βρίζει στο τιμόνι!
εδώ βρίζω εγώ από τη θέση του συνοδηγού!!

tassoula είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω. Ειδικά το 3ο το ζηλεύω!!

ellinida είπε...

1)Ναι. Αλλά δεν οδηγώ πιά οπότε no stress.

2)Αναβλητική ε; Tell me about it!:PPP Είδες όμως, λύνονται από μόνα τους τ'άτιμα!

3)Ναι κι'εγώ. Θα κάνω τα πάντα για να εμποδίσω έναν καυγά, αλλά αν ο άλλος επιμένει, μαύρο φίδι που τον έφαγε! Οσο κάνω υπομονή, τόσα πυρομαχικά μαζεύω χεχε...
Δεν θα κάνω όμως ποτέ πίσω σε θέματα αρχής ή αν αδικήσουν κάποιον δικό μου.

4)Χεχε...

φιλάκια babe

patsiouri είπε...

Δε βλέπω κανένα ελάττωμα εδώ γύρω! Ώρα ν'αρχίσουμε να θεωρούμε ελαττώματα και τα τελευταία νορμάλ που μας έχουν απομείνει, χε χε!

Ντροπαλός είπε...

Καλησπέρα,
1) Νόμιζα ότι το αντίστοιχο στην "κότα" ήταν το "βόδι", "γουρούνι".
2)Ομοίως είμαι αναβλητικός, αλλά στο τέλος δεν ξέρω κατά πόσο είναι επωφελές για την συναισθηματική μου ισορραπία αυτό, ή εάν ψευδώς το νομίζω.
3)Και εδώ ομοίως. Πολλές φορές, όμως, αισθάνομαι ότι μαζέυω, μαζεύω, μαζέυω και θα εκραγώ. Ίσως πρέπει να υπάρχει και μία βαλβίδα στην χύτρα, διότι αλλιώς φοβάμαι πως θα εκραγεί.

manikaki είπε...

Κι εγώ βρίζω ρε γαμώτο στο τιμόνι! Ειδικά τις γυναίκες παρό,τι γυναίκα κι εγώ. Μερικές (αλλά και μερικοί - μην το ξεχνάμε αυτό) οδηγούν λες και είναι όλος ο δρόμος δικός τους.. Άντε πια! Υπάρχουμε κι εμείς εδώ, που μάλλον οδηγούμε καλύτερα(;) για να βρίζουμε.. Χεχε

Psipsinel είπε...

:) teliothiras! mou arese :)

δεσποιναριον είπε...

ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΟΓΚ?? τυχαια το ανακαλυψα! Την πρωτη φορα που κοιταξα δεν ειδα τιποτα οταν σου εκανα κλικ .. ωραιοο.. α κι εγω βριζω αλλα πρωτον εδω δε με καταλαβαινει κανεις γιατι τους τα λεω ελληνικα και δευτερον δε το θεωρω μειονεκτημα, τι φταιμε εμεις οταν οδηγει ο αλλος σα βοιδι. Χαρηκα που σε βρηκα Αν Λου μου.

An-Lu είπε...

@ zourie
Ουδέν ψευδέστερον τούτου!

@ μαντ
Έχεις σπιτάκι για κάποιο από αυτά;
Όσο για το βρισίδι, είναι η μόνη μου δίοδος εκτόνωσης, οπότε μην ανησυχείς!

@ ρένι
Μόνο βρισίδι χωρίς μούτζες, μην μας πάρουν και στο κατόπι!

@ κροτ
Άλλο καπέλο και η θέση του συνοδηγού ;-)

@ τασουλίνο
Μην ζηλεύεις...είναι επίπονη διαδικασία!

@ φιλενάς
Φιλούνια πολλά!

@ πατς
Για να το λες κάτι θα ξέρεις!

@ ντροπαλέ
Η βαλβίδα στη χύτρα είναι το βρισίδι στο τιμόνι, για μένα τουλάχιστον!

@ μανικάκι
Έτσι ακριβώς ;-)

@ ψιψι
Τι ακριβώς σου άρεσε; Αφού ΔΕΝ είμαι !

@ δεσποινάριον
Μα γιατί; Μήπως μπλέχτηκες με όλα τα συνδεόμενα βλόγια που φαίνονται στο προφίλ μου; Όσο για τα βόδια στο ΝτιΣΙ...συνάντησα αρκετούτσικα την τελευταία φορά που ήμουν εκεί, αλλά τουλάχιστον ήταν ευγενικά βόδια ;-)

tassoula είπε...

Τώρα το είδα!!!!!
Καλό τριήμερο και πάλι:))

Marina είπε...

Ωστε βρίζεις ε όταν οδηγείς. Welcome to the club, και εγώ! Και όχι μόνο. Μουτζώνω κιόλας, βγάζω τη γλώσσα και του της λέω. Μια φορά βέβαια κάποιος με κυνήγησε με τη μηχανή γιατί του είχα κάνει μιά χειρονομία και ήθελε να τη πραγματοποιήσει..και όταν έβγαλε το κράνος..μου πέσαν τα μούτρα, ήταν γνώστοοοοοοος (ΩΩΩχχχχ).

Κατα τ' άλλα ΝΟ. Δεν αναβάλλω ΠΟΤΕ, ένας γε΄ρος καυγάς με αναζωογονεί και η τελεομανία είναι μοτο!
Καλά Κούλουμα.

YO!Reeka's είπε...

ξέχασες το «αγαπώ το χιούμορ και απεχθάνομαι το ψέμα!» :)
κις κις

Agobooks είπε...

Χρόνια πολλά!

Suspect είπε...

μια χαρα σε βρισκω!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΣΕ ΠΑΩ....
;-)
ΚΑΛΑ ΚΟΥΛΟΥΜΑ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Equilibrium είπε...

Να σου δώσω μερικά απ'τα δικά μου?!

Καλά Κούλουμα! :)

Agobooks είπε...

Καλή Σαρακοστή !