23.10.06

Φτου! Στα όρη και στα άγρια βουνά....

Image Hosted by ImageShack.us

painting by Marilyn Lemon


Προληπτική δεν είμαι, μάγια δεν ξέρω αλλά...προσπαθώ να ξορκίσω το κακό...για τους αγαπημένους μου κυρίως.

- Χθες, ένα ευμεγέθες κομμάτι (σοβάς και τσιμενοκονίαμα κυρίως) από την ταράτσα μας έσκασε στο ισόγειο και ευτυχώς που δεν έπεσε στο κεφάλι κανενός σερβιτόρου...
- Ανακαλύπτω ότι αγαπημένη μπλoγκοφίλη έχει "σιγάσει" λόγω σοβαρότατου τροχαίου...

- Έτερη μπλογκοφίλη έχει κολλήσει παρανοσοκομειακή λοίμωξη καθώς έτρεχε τη μητέρα της στο χειρουγείο...
- Τα "καμάρια" μου (ακα Τσάκι & Κούκλα) με έχουν ρίξει εναλλάξ σε μια τρύπα και στην άσφαλτο, με αποτέλεσμα να χτυπήσω δις το ίδιο γόνατο.

- Είναι Δευτέρα....

Ελπίζω να σταματήσουν εδώ οι αναποδιές...
Προσπαθώ να τις ξορκίσω με λίγη τέχνη (σταγόνα στον ωκεανό θα μου πείτε) αλλά...τσαντίζομαι όταν έχω τα χέρια μου "δεμένα" σε κάτι τέτοιες καταστάσεις...


Image Hosted by ImageShack.us

"The look of Monday" by Jette Botschinsky