7.4.06

Νυστάάάζω!-Yawn!

Σήμερα θα κάνω αυτό που έκανε η φίλη Κατερίνα τις προάλλες, θα ανεβάσω κάτι που έφτασε στο mail μου και με εκφράζει απόλυτα, όλη μέρα σήμερα!
***
Today I'll copy my friend Katerina and post something that arrived in my mailbox and describes exactly how I feel today, all day long!


Ξυπνώντας....- Waking up....



την ώρα του πρωινού-at breakfast time



στο μπάνιο-at the shower



στη δουλειά - at work



προς το τέλος του 8ώρου - by the end of the working day



στο δείπνο - during dinner time

επιτέλους στο κρεββατάκι μου! - in bed at last!

ΥΓ. Ευχαριστώ την Αντωνία που διάβασε τηλεπαθητικά τη σκέψη μου σήμερα!

13 σχόλια:

Chrisa είπε...

Έτσι ακριβώς νιωθω και εγώ... μόνο που σε λίγο όμως ξεκινάει για μένα το Σαββατοκύριακο και θα ξεκουραστώ!!!

Dormammu είπε...

Εξαιρετική η φωτογραφία με την γάτα στο καλοριφέρ....

Ζζζζζζζζζζζζ.....

alombar42 είπε...

Μα εδώ πουλάτε ύπνο!
Μπορώ να έχω δυο ωρίτσες παρακαλώ;
Delivery κάνετε;

alefbetac είπε...

Χαχα! Με εκφραζει απολυτα οι φιλοι μου
λενε οτι εχω μπερδεψει τον υπνο με τον
θανατο!

sevium79 είπε...

re sy paleuw tosi wra na kratithw giati exw doulitsa...alla meta to post sou to xw xasei to paixnidi....kalhnyxta paidakia

NinaC είπε...

Κάνει νύστα ή εγώ νυστάζω????

Katerina ante portas είπε...

Xa xaxa! Kαλό και άπαιχτο! Να περιμένουμε και συνέχεια;
Καλη εβδομάδα!

Λαμπρούκος είπε...

ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!


Καλά το γατί στο καλοριφερ είναι όλα τα λεφτά...

An-Lu είπε...

@chrisa
ελπίζω να ξεκουράστηκες! Καλημερούδια!
@dorm & λαμπρουκο
Χάρμα το χρυσό μας ε?!
@buruburu
δεν πειράζει....και στα δύο....ψόφιοι ήμαστε!
@sev
Καληνυχτούδια doc!
@CD
Κάνει Νύστα!
@Κατερίνα
Ομοίως!
@Μόργκι
Μάλλον είσαι πρωινός τύπος!!!!

An-Lu είπε...

@alombar
Μου ξέφυγες βρε!!! Ναι, κάνουμε και delivery σε συσκευασίες πλαστικού-με-φουσκες-που-τις-σκάμε-σαν-υπνωτισμένα!

alombar42 είπε...

Για να είμαι ειλικρινής πάντως, η πρώτη φωτογραφία μου θύμισε το γιό μου... μια μέρα προσπάθησε να ανέβει στο κρεββάτι του αλλά ήταν κουρασμένος και δεν άντεξε και τον πήρε ο ύπνος όπως ήταν: ο μισός πάνω αλλά τα πόδια κάτω, όρθια... ετών 1,5 :)

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

και 'γω νυσταζωωωωωω....
γκντουπππππ....
;))

An-Lu είπε...

@αλομπαρ
το χρυσούλι σου! πόσο είναι τώρα?
@γιαγιάκα
όνειρα γλυκούλικα!
@μόργκι
είσαι μάγισσα για ολες τις ώρες!!!!!